יום שבת, 8 בנובמבר 2014

הובלות קטנות איכותיות איך תעבירו את חפציכם היקרים

זה נכון שחברת הובלות קטנות היא בעלת ידע רב, בכל מה שקשור בהובלה של פריטים מסוגים שונים, גדולים כקטנים. אבל מה אם יש ברשותכם פריטים חשובים, בעלי ערך רב. יכול להיות שבמקרה כזה לא יהיה נכון לתת   את החפצים מיד לעובדי החברה לביצוע הובלות קטנות ,  אלא לבצע כמה פעולות מקדימות.
הנה כמה עצות שיעזרו לכם בהכנה ובהעברת חפצים חשובים ויקרי ערך למקום החדש.
1. צלם את הפריטים
לצילום הפריטים יש שני יתרונות. הראשון הוא שתהיה לכם רשימה מסודרת של כל הפריטים שתרצו להעביר.היתרון השני הוא , שבמקרה שמשהו יקרה לציוד במהלך ההעברה, יהיה לכם מעין הוכחה לנזק שנגרם.
2. בטח את הפריטים
ודא בצורה יסודית שבמקרה של נזק לפריטים, הביטוח של חברת הובלות הקטנות מכסה את עלות הנזק. אם אתה לא בטוח לגבי כיסוי פוליסת הביטוח, התייעץ עם סוכן ביטוח שאתה סומך עליו ושאל לעצתו. במקרים מסוימים, כאשר מדובר בפריטים יקרים מאוד, יש לשקול לבטח את הפריטים בנפרד. אל תיקח סיכון בנושא הביטוח, אחרת תגלה שההעברה עלתה לך הרבה יותר ממה שחשבת.
3. חפצים גדולים הם עבודה למקצוענים
אם יש בידך פריט יקר ערך גדול (כמו פסנתר לדוגמא) אל תנסה להזיז אותו או להכין אותו להעברה בעצמך. אנשי ההובלות הקטנות מנוסים בסוג זה של העברה ומצוידים בציוד ייעודי שמבטיח שהפריטים יועברו ללא שיגרם להם נזק.
4. הדברים הקטנים עוברים איתך
בניגוד לציוד הגדול, אם יש ברשותך פריטים קטנים בעלי ערך, או מסמכים חשובים, קח אותם איתך, ואל תארוז אותם בקופסאות של חברת ההעברה. אל תשכח שעליך לדאוג לאותם פריטים, לכן הנח אותם ברכבך כך שלא ייפגעו במהלך הנסיעה.
5. ארוז את החפצים בצורה בטוחה
אם החלטת להעביר את הפריטים באחת הקופסאות, ודא שהפריט מוגן היטב. אחרי שסגרת את הקופסא, נער אותה בצורה עדינה. אם גילית שיש עדיין רעש של תזוזה, פתי את הקופסא והוסף עוד ניירות מסביב לפריט בכדי להפחית את תנועת החפץ כמה שאפשר.
6. הוסף רצועות נייר הדבקה על משטחי זכוכית

שימוש בנייר ההדבקה יפחית את הסיכוי של ניפוץ הזכוכית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה